26 sep. 2011

Värmlands hundmil.

I lördags var det då dags för http://www.varmlandshundmil.com/ i Storfors. Vakna vid 9 käka en stadig frukost och sen bar det av till Storfors, fick köra inom apoteket på vägen då jag var riktigt rinig i näsan pollen varning. Som tur var hjälpte det med några piller och väl framme var den rinniga näsan torr och fin igen. Väl framme var det bara att anmäla sig och förbereda sig för loppet. 12.00 var det dags för 5km och 13.00 var det dags för 10 km. Malin och Roo var också på plats dom hade även med sig Helena som skulle springa med Melwin som hon lånat av Malin. Så klart var ju också Andreas med och han som tagit alla bilder vilket jag är grymt tacksam för =)


Spike och Jag värmer upp för 10 km loppet.

Strax dags så selen på.

Malin och Roo, Helena och Melwin, Jag och Spike.


Blöta huvudet så gott det går, var ju riktigt fint väder men det tar hårt på hunden.

Start dags 10 km.

Malin och Roo, Helena och Melwin kämpa om första platsen.



Här kommer vi och i mål på 58 min riktigt nöjd då det är en förbättring med 12 min från förra loppet =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar